Столичні чиновники пообіцяли оперативно інформувати киян про виникнення аварійних ситуацій, виконання робіт з ліквідації їх наслідків, виконання планових та позапланових ремонтних робіт на об’єктах житлово-комунального господарства та станціях Київського метрополітену.
«Ми розробили чіткий план дій для того, щоб міські служби могли ще оперативніше сповіщати населення про виникнення будь-яких аварійних ситуацій, змін у зв’язку з виконанням ремонтних робіт у столиці тощо. Це є важливим моментом для функціонування міста в цілому, а також для комфорту та безпеки громадян», – зазначив заступник голови КМДА Петро Пантелеєв.
Так, планом заходів передбачається, що компанії «Київгаз», «Київенерго», «Київводоканал» надаватимуть інформацію до Контактного центру міста Києва про відповідні роботи. Про аварійні ситуації – впродовж години, про позапланові роботи – впродовж 3 годин з початку виконання, про планові роботи – за 1 день до їх проведення.
«Київська служба порятунку» оперативно сповіщатиме про надзвичайні ситуації, стихійні лиха та техногенні аварії, а також про обставини, що порушують техногенну, екологічну і пожежну безпеку в місті Києві.
Окрім того, КП «Київський метрополітен» та КК «Київавтодор» інформуватимуть КБУ «Контактний центр міста Києва» щодо проведення планових та позапланових ремонтних робіт автомобільних шляхів, на станціях метрополітену (для позапланових – протягом 3 годин, для планових – за 1 день до їх проведення).
КП «Київпастранс» надаватиме інформацію щодо змін маршрутів руху тролейбусів, трамваїв та автобусів (протягом години з моменту виникнення ситуації, що спричинила зміну маршрутів).
У свою чергу, КБУ «Контактний центр міста Києва» забезпечуватиме узагальнення отриманих даних та інформування про нестандартні ситуації киян.