Вся процедура землевідводу має проходити в електронному вигляді, і як фізичні особи, так і представники бізнесу безпосередньо контактувати з чиновниками мають лише два рази – перший, коли звертаються до землевпорядника і другий – коли вже отримують правовстановлюючі документи на землю. Про це ІАП «Столична нерухомість» розповіла Олена Шуляк, керівник напрямку «Будівництво» ініціативи Better Regulation Delivery Office.
«Все інше має здійснюватися в рамках електронних документів, за посередництвом електронних підписів. На кожному етапі має бути зрозуміло де, коли, які документи і ким приймаються і видаються. Якщо впровадити такий електронний сервіс, то вся повністю процедура землевідведення, яка зараз займає до року, а інколи затягується і на кілька років, займатиме не більше двох місяців. Зрозуміло, що проведення такої реформи потребує додаткових консультацій в експертному середовищі і додаткових витрат з бюджету, але це необхідно починати робити», – наголосила експерт.