В нинішній непростій для ринку ситуації найважливішим є діалог між власником ТРЦ і орендарем площ, головним є їх спільне бажання домовитися. Про це ІАП «Столична нерухомість» розповіла Анна Чуботіна, керівник відділу торгових площ консалтингової компанії Jones Lang LaSalle.
«В таких умовах має бути бажання зрозуміти іншу сторону, бо своя специфіка бізнесів є в одної і в іншої сторони. Зокрема, варто розділяти орендарів інлайн-магазинів і магазинів загальних зон, а є ще зовсім маленькі орендарі, про яких іноді власники «забувають», – зазначила експерт.
Раніше повідомлялося, що спільним завданням власників і орендарів є працювати над ефективністю об’єкта торгівлі.
Источник: ІАП «Столична нерухомість»