Перспективним напрямком для розвитку дорожньої інфраструктури в Україні є будівництво бетонних доріг. Про це ІАП «Столична нерухомість» розповів Володимир Омелян, заступник міністра інфраструктури України.
«При будівництві асфальтних доріг використовується щонайменше 70% імпортних матеріалів. При будівництві бетонних доріг пропорція буде дзеркально іншою, і ми віримо, що їх експлуатація буде набагато вищою, ніж асфальтових», – зазначив чиновник. Разом з тим, він закцентував увагу на іншій проблемі, актуальній для України. «Річ у тім, що великотоннажний транспорт руйнує будь-яку дорогу, особливо на Півдні України. І можна будувати навіть злітні смуги, але і вони довго не витримають. Так, недавній рекорд заходу вантажівки у наші порт – це 100-тонний автомобіль, який перевозив зерно. Тому, без контролю на дорогах за вагою, яку перевозять вантажівки, коли такі автомобілі можуть безкарно пройти 100, 200, 500 км, не можна говорити про будівництво будь-якої дороги, оскільки жодна дорога довго таких навантажень не витримає», – наголосив заступник міністра.
Раніше повідомлялося, що в цьогорічному бюджеті коштів на будівництво доріг не передбачено.
Источник: ІАП «Столична нерухомість»