Влада столиці презентувала запуск програми для киян «Кабінет жителя». Це один з першочергових проектів по створенню єдиної загальноміської інформаційної системи.
За словами директора департаменту інформаційно-комунікаційних технологій КМДА Юрія Назарова: «Кабінет жителя» – це єдина точка входу в електронні міські системи. Сюди включені всі базові сервіси: петиції, громадський бюджет, функція електронного запису до лікаря, запис в електронну чергу в дитячі садки, доступ до контакт-центру 15-51, оповіщення та інші».
Частина цих сервісів вже функціонує, але вони не об'єднані в єдину систему, що доставляє певні складності як користувачам послуг, так і операторам сервісів.
«Ми анонсуємо відкриття наступного етапу розвитку системи оповіщення жителів про будь-які події в столиці. Для надзвичайних події – туману, ожеледиці, урагану, техногенних катастроф вводиться примусова розсилка повідомлень », – поділився планами Юрій Назаров.
За даними інформаційного центру, на сьогоднішній день вже 46% жителів столиці використовують електронні сервіси для звернення в міські служби.
Джерело: 100realty.ua