Столичне агентство нерухомості «Благовіст» святкує 25-річчя роботи на ринку нерухомості. Весь цей час компанія впевнено займає лідерську позицію, є флагманом інноваційного підходу до ведення бізнесу та надання послуг клієнтам.
Генеральний директор агентства Олена Бібєрова розповіла про секрет успіху, особливості ринку нерухомості, підхід до клієнтів та консультантів компанії, плани на майбутнє.
Для будь-якої компанії 25 років діяльності – це колосальний досвід і показник успішності. У чому секрет лідерства АН «Благовіст» на ринку нерухомості столиці вже чверть століття?
Секрет успіху дуже простий – системність у роботі, корпоративні норми та правильна місія компанії. Наша місія полягає, по-перше, у безперервному розвитку. Потрібно уважно вивчати свій бізнес, щоб якомога раніше прийняти рішення, що потрібно виправити, що – перейняти, від чого позбутися. Треба уважно спостерігати за процесами, що відбуваються, вміло «вливатися» у новітні тренди і бути на десять кроків попереду інших.
По-друге, цінність кожного клієнта та вміння знайти підхід до кожного.
По-третє, наші консультанти. Ми вкладаємо мільйони гривень у навчання, мотивацію наших ріелторів, робимо з них акул бізнесу та допомагаємо втілювати мрії у життя.
Яку частку ринку зараз займає компанія, і які переваги, на вашу думку, це дає вашим клієнтам і консультантам компанії?
Точно сказати важко, але, за нашими оцінками, це приблизно 55% ринку.
Які переваги від цього мають наші клієнти? Для початку, це те, що у нас працюють найкращі ріелтори. Визначальним фактором є професіоналізм консультанта. З 5-10 речей, які потрібні, щоб, наприклад, продати квартиру, продавець може зробити 2 або 3, а експерти – все інше, що гарантує підписання угоди.
Якщо говорити про консультантів, то «Благовіст» надає набагато більше можливостей для самовдосконалення, прогресивні маркетингові та IT-технології для якісного виконання роботи, ніж будь-яке інше агентство. Тим самим ми допомагаємо втілювати найзаповітніші мрії кожного ріелтора. Всі наші консультанти можуть поставити собі мету та досягти її, і все це залежить тільки від їх наполегливості та ресурсів Компанії.
В епоху активного розвитку інформаційних технологій багато компаній впроваджують інновації і у себе. Які IT-новинки ви використовуєте, і як це впливає на якість надання послуг?
Ми постійно відслідковуємо IT-новинки, адже темпи впровадження технологій зростають щороку. Все, що допомагає працювати більш ефективно, ми використовуємо у своїй діяльності. Так, наприклад, ми одними з перших розробили мобільні додатки, впроваджуємо CRM-систему для управління бізнесом. Вона дозволить у 2 рази прискорити обробку заявок клієнтів, підвищити якість послуг та, відповідно, суттєво збільшить прибуток компанії.
Ваша компанія ефективно працювала в різні періоди розвитку ринку нерухомості. Як ви оцінюєте нинішню ситуацію на ринку, які основні тенденції спостерігаються? Щоб ви порадили вашим клієнтам?
Ми дійсно «пережили» різні віхи розвитку ринку нерухомості. Із не таких далеких подій – це криза 2008 року, Революція 2014 року, війна на Сході України, яка триває і зараз, законодавчі зміни. Попри складну ситуацію в країні та на ринку ми завжди знаходили внутрішній ресурс для того, щоб залишатися на хвилі, передбачувати потреби клієнтів, працювати , заробляти та сплачувати податки.
Зараз ринок нерухомості активний, стабільний, прогнозований і це найкращий час для того, щоб укладати угоди, купувати,продавати, інвестувати у нерухомість.
Які виклики зараз стоять перед агентствами нерухомості?
Агентства нерухомості працюють в умовах жорсткої конкуренції. АН «Благовіст» при цьому поза конкуренцією. Об’єктивним є той факт, що такої кількості професіональних консультантів, інформаційних, маркетингових, технічних можливостей, як у нашої компанії майже ні у кого на ринку немає.
Багато хто скептично ставиться до консультантів з нерухомості, розкажіть, чому все ж варто звертатися за допомогою в агентства?
Безпека угоди – це найважливіше для кожного клієнта. Самостійно зробити юридичну оцінку, правильно оформити документи, знайти найкращий варіант нерухомості за показником ціна/якість дуже важко. Тому, щоб не потрапити у неприємну ситуацію, краще довірити таку роботу професіоналам. Особливо, якщо агенція працює багато років на ринку, –це гарантія того, що буде надана якісна послуга.
Розкажіть про плани вашої компанії на найближчі кілька років?
Головний план – неухильний розвиток, інновації та самовдосконалення.