Уже в найближчі місяці в Києві з'являться інформаційно-сервісні центри, де можна буде отримати відповіді на всі питання, пов'язані з комуналкою будь то тарифи або заборгованість. Там же можна буде повідомити про проблеми, пов'язані з квартирою і будинком.
«Ми будемо акумулювати інформацію про городян. Оператори центру за домашньою адресою клієнта можуть відразу побачити, з якими комунальними проблемами він вже звертався, який стан його будинку», – повідомив радник заступника голови КМДА Юлія Грамотна.
Інформацію для сервісних центрів будуть надавати ЖЕКи, які залишаться в статусі ремонтних бригад, «Київводоканал», «Київенерго», так і інші виконавці послуг. У мерії кажуть, що сервісні центри не будуть повністю замінювати диспетчерські ЖЕКів та інших комунальних служб.
«У киян повинен бути вибір, щоб вирішувати питання, тому нова служба не буде повністю замінювати інші служби, а буде, як доповнення. Наприклад, в сервісних центрах можна буде оформляти договори з виконавцями послуг, але не вирушаючи в інший район, а роблячи це недалеко від будинку. Можна буде вимагати перерахунку оплати послуг. У нас створено алгоритм перерахунку населенню за неякісні послуги. І монополісти дають нам цю інформацію. Такі центри допоможуть зняти соціальну напругу», – говорить Грамотна. Перші сервісні центри до кінця літа відкриються в декількох районах, де багато старого житла, наприклад, у Дніпровському, Шевченківському, Голосіївському районах. «Зараз в КМДА визначають, з яких районів почати. Якби у мерії були ресурси центри відкрили б всюди хоч завтра», – говорить Грамотна.
Раніше повідомлялось, що з 2015 року в Україні почнеться ліквідація ЖЕКів.
Источник: ІАП «Столична нерухомість»