У середньостроковій перспективі престижний сегмент очікує повне перезавантаження – конкуренція змушує девелоперів відмовитися від традиційних концептуальних і маркетингових рішень. Таку думку озвучила Ярослава Чапко, директор City Development Solutions.
«Посилення конкуренції в престижному сегменті вже змістило акценти з цінової конкуренції до якісної. Проекти преміум класу починають конкурувати не стільки ціною, розташуванням і якістю обробки, як унікальністю кінцевого продукту і післяпродажним обслуговуванням», – зазначила вона.
За її словами, сучасний покупець стає більш вимогливим, однак загальний рівень знання населення про схеми покупки нерухомості, особливості вибору квартири і оцінки надійності девелопера залишається низьким.
Для того, щоб зробити правильний вибір покупцеві слід як мінімум проконсультуватися з юристами і консультантами, які володіють повною інформацією про ринок, забудовників, історії проекту, що дозволить знизити ризики і зробити оптимальну покупку з погляду ціна/якість.
Раніше повідомлялось, що зростання конкуренції між ЖК змушує забудовників придумувати акції.
Источник: ІАП «Столична нерухомість»