Київські ЖЕКи будуть карати за хамство і некомпетентність. Звернення киян щодо грубості і недоброзичливості включені в загальний рейтинг роботи співробітників комунальних служб, який кожен місяць готує контакт-центр 15-51.
«Звернення громадян в ЖЕКи в основному пов'язані з вирішенням проблемних питань в будинку, у дворі. Природно, всі звернення не можна вирішити за день або два, але люди заслуговують, принаймні, уваги до своїх потреб та якісного і доступного роз'яснення. Замість цього ми часто стикаємося з відкрито хамською поведінкою співробітників комунальних служб, упередженим і різким ставленням до людей», – заявив заступник голови КМДА Петро Пантелєєв.
Підвищувати якість комунікації будуть шляхом тренінгів та навчання, але за відверту грубість на роботі дисциплінарні покарання впроваджуються вже зараз. «Ми почали складати антирейтинг найгірших обслуговуючих підприємств міста. Список складається на підставі скарг, які надходять від киян в контакт-центр. Щодо керівників і працівників, які отримали найбільше нарікань, приймаються рішення щодо доцільності їх перебування на посаді», – зазначив чиновник.
Раніше повідомлялося, що робітники ЖЕКів не пройшли тест на тверезисть.
Источник: ІАП «Столична нерухомість»