За минулий місяць Житлово-комунальна інспекція у місті Києві зафіксувала і посприяла вирішенню близько сотні випадків порушень, пов’язаних із наданням послуги опалення та гарячого водопостачання. В основному причинами порушень ставали технічні неполадки, які не були ліквідовані вчасно. Про це заявив керівник інспекції Станіслав Москалевський.
«У переважній більшості випадків питання вирішуються в досудовому порядку. Або клієнту починають надавати послуги, або роблять перерахунок, який його влаштовує. До судового вирішення питання доходить небагато випадків, у нашій практиці їх було лише три», – розповів Станіслав Москалевський.
За його словами, спочатку надається час на те, щоб усунути порушення. Якщо ж цього не відбувається та інспекторів ігнорують, подається клопотання про притягнення до дисциплінарної відповідальності винуватців порушення якості надання ЖКП і звільнення цих осіб.