Конкурентна боротьба на ринку готельної нерухомості залишається досить жорсткою і «боротьба» ведеться за кожного гостя.
Про це повідомляють аналітики компанії Colliers International (Україна).
«Основний інструмент залучення нових відвідувачів і утримання існуючих – це застосування індивідуального підходу шляхом надання знижок на проживання та застосування програм лояльності», – кажуть фахівці.
Вони також відзначили, що завершення будівництва нових готельних проектів та їх виведення на ринок, навіть не дивлячись на високий рівень готовності, постійно відкладається. Так, на 2015 рік були заявлені до відкриття три чотиризіркових готелі (Renaissance Kiev Hotel, 173 номери, Indigo, 240 номерів, Saint Petersburg, 50 номерів) і два тризіркових готелі (Aloft Kiev, 320 номери, Park Inn by Radisson Kyiv Troyitska, 199 номерів).