Чиновники, надаючи адмінпослуги, мають орієнтуватися на клієнтів

Ті послуги, які громадянам надає держава, по суті, нічим не відрізняються від тих, які люди отримують в інших – приватних структурах: в банку, аптеці чи деінде. Про це ІАП «Столична нерухомість» розповів Лаша Антадзе, експерт Фонду Інновацій та Розвитку, який допомагає реформувати сферу надання адмінпослуг в Україні.

«Коли повноваження того чи іншого державного органу, який має надавати послуги громадянам монополізовані і централізовані, тоді втрачається головне – орієнтація на клієнта при наданні цих послуг. А ми маємо розуміти: адмінпослуги, як і будь-які інші, мають базуватися не на підлаштуванні клієнта до їх надавачів, а, навпаки, мають орієнтуватися на клієнта», – зазначив експерт.

ІАП «Столична нерухомість»

Зворотній зв`язок

Відгуки та пропозиції: feedback@blagovist.ua
Комерційні пропозиції: reklama@blagovist.ua
Прес-служба: press@blagovist.ua
Редактор сайту: webeditor@blagovist.ua
Інформаційно-довідкова служба та перевірка повноважень консультантів: