2015 став початком нової епохи боротьби за покупця на первинному ринку нерухомості. Кількість нових житлових комплексів у столиці щороку збільшується на 30-40 одиниць, при цьому, попит знижується.
Про це повідомила Ярослава Чапко, директор компанії CDS.
«Незважаючи на переваження цінової конкуренції на ринку, минулий рік досить явно показав конкурентоспроможність багатьох житлових проектів – при схожому ціноутворенні обсяги продажів в конкуруючих об'єктах відрізнялися в рази. Сьогодні вже недостатньо утримувати конкурентні ціни на квартири і пропонувати дисконти від ціни. Покупець звертає увагу на такі елементи, як внутрішня інфраструктура проекту, інженерні особливості будинку, його енергоефективність, а головне, обслуговування та послуги керуючої компанії після введення будинку в експлуатацію. Таким чином, пост-продажний сервіс стає важливим критерієм прийняття рішення про покупку, що, на жаль, воліють ігнорувати деякі забудовники», – говорить експерт.
За її словами, даний фактор актуальний не тільки для престижного житла, але і для бюджетних проектів. Його вплив на конкурентоспроможність комплексу та імідж забудовника в майбутньому буде тільки посилюватися.