Для того, щоб в Києві можна було ефективно управляти транспортними потоками варто розробити гнучку тарифну політику на паркування – не три тарифні зони, як є зараз, а значно більше. Про це ІАП «Столична нерухомість» розповів Дмитро Беспалов, спеціаліст з транспортного планування і моделювання.
«Парковка – це дуже потужний інструмент управління транспортними потоками у місті. Зокрема завдяки тарифам місто має «повідомляти» водієві, що, наприклад, у самісінький центр на власному авто краще не їхати. Потрібно вводити реальний контроль за паркуванням, але перед цим варто зробити два важливі кроки. Перший – пояснити водіям, що паркування – не є пріоритетом для них за замовчуванням, а це те, що вони беруть у міста, тож паркуватися треба за правилами. Друге – потрібно чітко пояснити водіям правила гри, щоб було однозначно зрозуміло, де можна паркуватися, а де – ні», – зазначив експерт.