До кінця року кількість зовнішньої реклами в Києві буде зменшена. Про це заступник голови Київської міської державної адміністрації Олексій Резніков.
«Люди обурені перенавантаженням рекламними носіями. Місто зараз схоже на смітник. Ми ведемо перемовини з операторами ринку, з Асоціацією зовнішньої реклами, щодо спільного реформування галузі. Київ не має бути перенасичений рекламою, її кількість повинна бути зменшена. Я оптиміст і ставлю в план протягом трьох місяців отримати нормотворчі акти, аби до кінця року місто змінилося з точки зору зменшення кількості реклами – це принципово і неминуче», – зауважив Резніков.
Він додав, що для операторів буде розроблено довідник-посібник з інформацією про те, які саме типи рекламних конструкцій дозволені з безпосередньою геолокацією – все це буде зафіксовано в паспортах вулиць.
Окрім того, серед ключових завдань – затвердження схеми розміщення, а також доопрацювання і корегування форматних зон.