Кількість рекламних носіїв у Києві скоротять

До кінця року кількість зовнішньої реклами в Києві буде зменшена. Про це заступник голови Київської міської державної адміністрації Олексій Резніков.

«Люди обурені перенавантаженням рекламними носіями. Місто зараз схоже на смітник. Ми ведемо перемовини з операторами ринку, з Асоціацією зовнішньої реклами, щодо спільного реформування галузі. Київ не має бути перенасичений рекламою, її кількість повинна бути зменшена. Я оптиміст і ставлю в план протягом трьох місяців отримати нормотворчі акти, аби до кінця року місто змінилося з точки зору зменшення кількості реклами – це принципово і неминуче», – зауважив Резніков.

Він додав, що для операторів буде розроблено довідник-посібник з інформацією про те, які саме типи рекламних конструкцій дозволені з безпосередньою геолокацією – все це буде зафіксовано в паспортах вулиць.

Окрім того, серед ключових завдань – затвердження схеми розміщення,  а також доопрацювання і корегування форматних зон.

ІАП «Столична нерухомість»

Зворотній зв`язок

Відгуки та пропозиції: feedback@blagovist.ua
Комерційні пропозиції: reklama@blagovist.ua
Прес-служба: press@blagovist.ua
Редактор сайту: webeditor@blagovist.ua
Інформаційно-довідкова служба та перевірка повноважень консультантів: