Головне завдання для забудовників – переконати покупців у своїй надійності

При виборі новобудови, окрім ціни, головним для покупця залишається фактор  надійності забудовника, впевненість у тому що він зможе вселитися у проінвестовану квартиру. Про це ІАП «Столична нерухомість» розповіла Марина Теплюк, маркеолог проектів житлових комплексів.

«Зараз головна маркетингова боротьба серед великих забудовників полягає у доведенні своєї надійності потенційним покупцям. Попри те, що ми бачимо величезну кількість різноманітної реклами житлових комплексів – зовнішньої, в інтернеті, на телебаченні, головним і найкращим способом реклами (який і підтверджує надійність забудовника) залишається лояльний покупець. Він вклав кошти, йому збудували квартиру, він вселився, живе у ній і ділиться своїм позитивним досвідом з друзями та знайомими», – зазначила експерт.

Зворотній зв`язок

Відгуки та пропозиції: feedback@blagovist.ua
Комерційні пропозиції: reklama@blagovist.ua
Прес-служба: press@blagovist.ua
Редактор сайту: webeditor@blagovist.ua
Інформаційно-довідкова служба та перевірка повноважень консультантів: