При виборі новобудови, окрім ціни, головним для покупця залишається фактор надійності забудовника, впевненість у тому що він зможе вселитися у проінвестовану квартиру. Про це ІАП «Столична нерухомість» розповіла Марина Теплюк, маркеолог проектів житлових комплексів.
«Зараз головна маркетингова боротьба серед великих забудовників полягає у доведенні своєї надійності потенційним покупцям. Попри те, що ми бачимо величезну кількість різноманітної реклами житлових комплексів – зовнішньої, в інтернеті, на телебаченні, головним і найкращим способом реклами (який і підтверджує надійність забудовника) залишається лояльний покупець. Він вклав кошти, йому збудували квартиру, він вселився, живе у ній і ділиться своїм позитивним досвідом з друзями та знайомими», – зазначила експерт.