В умовах, коли плани розвитку торговельних мереж відновилися, а девелоперський цикл трохи запізнюється, попит перевищує пропозицію. Так охарактеризувала актуальну ситуацію на ринку торговельної нерухомості Києва Катерина Весна, керівник відділу торговельних площ компанії JLL (Україна).
«Скорочення обсягу введення змінює ринок рітейлу в столиці, роблячи його більш різноманітним для споживача. Маючи можливість вибору, власники торгових центрів віддають перевагу орендарям відповідно до наступних критеріїв: популярність бренду, орендна ставка, потенційний товарообіг. Існуючі на ринку торгові марки вже присутні в більшості якісних і успішних об'єктів, і для нових, відомих в світі брендів знайти приміщення легше. В результаті ключові гравці роздрібного ринку поповнюють свої портфелі популярними брендами, які раніше не були представлені в країні», – зазначила Катерина Весна.
Джерело: 100realty.ua