Єдиний інструмент, який мають забудовники, що будують неякісне житло для його продажу – є ціновий демпінг. Про це порталу розповів архітектор Олександр Попов.
«Забудовники, які працюють у сегменті, як я називаю, дискомфорт-класу, намагаються мінімізувати свої витрати на всіх фронтах. А максимально зменшуючи всі витрати, який продукт ми отримуємо на виході? Наймінімальніший, найгірший. А як можна переконати покупця купувати такий продукт? Єдиний спосіб – це ціна. Тобто демпінг стає єдиним аргументом, який може допомогти продати квартиру такого рівня. І у забудовників, фактично, є два варіанти – або підвищувати якість і робити продукт привабливішим, піднімаючи і ціну на нього, або ж вибудовувати піраміду, за зразком «МММ», фінансуючи реалізацію сьогоднішніх проектів за рахунок коштів інвесторів у наступні проекти», – вважає архітектор.
Джерело: 100realty.ua