Підхід: збудувати житло, щоб збудувати, а потім хтось та й все одно його купить себе вже не виправдовує і є програшним для девелопера. Про це порталу 100realty.uaрозповіла Жанна Ржанова, директор зі зв'язків з клієнтами компанії UTG.
«Зараз по Києву маємо вже багато прикладів, де збудоване за таким принципом житло довгий час не продається. Це відбувається через те, що замовник будівництва, розпочинаючи проект, не думав про те, для кого він це робить і що потенційний покупець хоче отримати від житла, що саме йому потрібно. Тому, в першу чергу, потрібно визначати цільову аудиторію проекту, потім дослідити її бажання, потім провести дослідження того, яка пропозиція вже є довкола, наскільки вона задовольняє потреби цільової аудиторії. І лише маючи ці дані, можна приступати до створення концепції ЖК», – зазначила експерт.
Джерело: 100realty.ua