За два роки в комунальному концерні «Центр комунального сервісу» прийняли майже 3 мільйони споживачів, яким надали консультації з питань ЖКГ. До кінця поточного року в столиці запрацює ще два центри комунального сервісу районного значення у Деснянському та Солом’янському районах.
Про це повідомила генеральний директор КК «Центр комунального сервісу» Катерина Саркісова.
«Мережа центрів комунального сервісу працює як єдина абонслужба, куди кияни можуть звернутися за детальними консультаціями та звірками нарахувань за послуги, що надаються комунальними керуючими компаніями та послуги, що надає «Київводоканал». Загалом у Києві діє 8 районних сервісних центрів та 1 міський Центр. Вони оснащені електронною чергою, комфортними умовами очікування, дитячим куточком та вільним доступом до Wi-Fi. У восьми центрах працюють веб-камери, що дають можливість в режимі онлайн відслідкувати наявність чи відсутність черг. Необхідну довідку та консультацію можна отримати за лічені хвилини. Також для більшої зручності киян у пішій доступності діє 72 точки прийому в приміщеннях ЖЕД», – сказала Катерина Саркісова.
Джерело: 100realty.ua