Зараз орендарі приміщень у торгово-розважальних центрах намагаються знизити оплату оренди, але цьому є межа. Про це ІАП «Столична нерухомість» розповіла Анна Чуботіна, керівник відділу торгових площ консалтингової компанії Jones Lang LaSalle.
«Постійно знижувати орендну ставку неможливо, оскільки з якогось моменту це стає неефективними – ні для бізнесу орендарів, ані для девелопера, щоб розвивати свій об’єкт. І це, напевно, той час, коли одна та інша сторона мають працювати над підвищенням ефективності свого бізнесу. Успіх торгового центру багато в чому залежить від власника, від управління об’єктом, від маркетингу, а успіх кожного окремого орендаря залежить від того, наскільки ефективно орендар управляє своїм бізнесом», – зазначила експерт.
Раніше повідомлялося, що в контексті розвитку торгово-розважальних центрів більше уваги варто приділяти загальним зонам.
Источник: ІАП «Столична нерухомість»